MDS OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI PROCESU ROZMRAŻANIA OSOCZA

PLService obserwuje potrzeby rynku. Wychodząc naprzeciw, inżynierowie posiadający ponad 15 lat doświadczenia z urządzeniami do rozmrażania osocza Sahara III / Maxitherm** zaprojektowali i stworzyli oprogramowanie MDS do cyfrowej archiwizacji procesu rozmrażania osocza.

Zastępuje ono klasyczne drukarki termiczne stosowane do każdego urządzenia. Oprogramowanie MDS eliminuje wszystkie  negatywne aspekty w/w rozwiązania: blaknący po kilku latach papier, częste wymiany głowic drukujących, konieczność przechowywania dużej ilości „papierowych raportów”, brak administracji zarchiwizowanych danych – to już przeszłość.

Nowoczesne rozwiązanie

Oprogramowanie MDS zostało zaprojektowane przede wszystkim pod kątem ułatwienia / przyspieszenia pracy w Państwa Pracowni Serologii z Bankiem Krwi. Obsługa jest bardzo intuicyjna i szybka.

Porównując workflow z drukarką w którym umieszczaliśmy w urządzeniu produkt, przeprowadzaliśmy proces rozmrażania, a na koniec wszystkie dodatkowe informacje dopisywaliśmy długopisem odręcznie na papierowych raportach, PLService oferuje jeszcze prostsze rozwiązanie.

Intuicyjna obsługa

  1. Kod donacji zeskanowany z pojemnika + wszystkie dodatkowe dane jakie byśmy chcieli archiwizować wprowadzamy przed rozpoczęciem procesu.
  2. Naciskamy „Start” na urządzeniu rozpoczynamy proces rozmrażania. Na bieżąco jesteśmy informowani o jego postępie zarówno na urządzeniu jak i ekranie komputera.
  3. Po osiągnieciu oczekiwanej temperatury naciśnięcie przycisku „Stop” na urządzeniu powoduje automatyczne zarchiwizowanie procesu w bazie danych. 

Interfejs użytkownika

  • Prosty i przejrzysty interfejs w którym codzienna praca odbywa się na jednej karcie bez potrzeby przełączania się między okienkami.
  • Identyfikacja operatora (login, hasło)
  • 2 poziomy uprawnień (administrator, użytkownik)
  • Raport w formie pliku PDF wraz z graficznym rejestrem przebiegu temperatury, z oznaczeniem daty, czasu, punktu wolnego od lodu i temperatury końcowej.
  • Obsługa do 4 urządzeń jednocześnie z poziomu jednego stanowiska
  • Możliwość integracji z centralnymi laboratoryjnymi systemami informatycznymi (LSI)

Baza danych

  • Identyfikacja produktu po kodzie kreskowym, typie produktu, grupie krwi
  • Identyfikacja produktu po maksymalnie 4 dodatkowych predefiniowanych polach tekstowych ( w zależności od wymagań np.: Imię i nazwisko, Pesel, Oddział itp… )
  • Możliwość rejestracji objętości produktu
  • Podręczna lista ostatnio wykonanych procesów na głównej karcie oprogramowania
  • Przeszukiwanie bazy danych po wszystkich w/w polach
  • Integracja ze środowiskiem sieciowym. Urządzenia pracujące w wielu lokalizacjach szpitala mogą archiwizować dane do jednego wspólnego folderu sieciowego*.

Wsparcie techniczne i diagnostyka problemów

  • Wszystkie procesy w trakcie których wystąpiły błędy związane zarówno z przebiegającym procesem jak i te od strony technicznej urządzenia zapisywane są do oddzielnej części bazy danych. Umożliwia to wprowadzenia działań korekcyjnych / zdalna diagnozę problemu.
  • Archiwizacja wewnątrz oprogramowania wymaganych raz na 3 miesiące testów systemu
  • Automatyczne przypomnienie o konieczności wykonania testu / corocznej walidacji

Elastyczność rozwiązania

  • Licencja na oprogramowanie przyporządkowana do konkretnego numeru seryjnego urządzenia. Możliwość instalacji na wielu komputerach jednocześnie.
  • 2 Warianty użytkowania. Licencja terminowa lub bezterminowa.
  • Zdalne wsparcie produktu i aktualizacje przez cały okres trwania licencji.
  • Możliwość wdrożenia systemu zdalnie lub podczas wizyty w placówce.

Minimalne wymagania systemowe

  • Każdy komputer klasy PC z systemem Windows 7 lub nowszym oraz co najmniej jednym wolnym portem USB lub  RS232

Podsumowując

Jako producent oprogramowania PLService dostarcza Państwu rozwiązanie dostosowane do Państwa potrzeb. Jednocześnie nadal słuchamy i nie zamykamy się na dalszy rozwój tego  produktu. Jest on możliwy dzięki Państwa uwagom i wsparciu na które liczymy.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z wszystkimi możliwościami produktu. W dobie pandemii możemy wykonać prezentację zdalnie w formie wideokonferencji, lub podczas regularnych wizyt serwisowych w Państwa placówce. Jest możliwość bezpłatnego testowania produktu przez okres 1 miesiąca.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Nasi specjaliści pozostają do państwa dyspozycji.

* Dostępność funkcjonalności zależy od struktury sieciowej placówki.

** Wszystkie znaki towarowe, nazwy handlowe użyte w celach informacyjnych są własnością ich prawowitych właścicieli.